کارخانجات صنایع چوب و مبل دقت یکی از فعالان قدیمی در صنعت چوب کشور هست. دقت بخش بزرگی از تولید خود را به تجهیز هتل ها و فضاهای عمومی همانند سالن های کنفرانس ، سینما، موزه ها و ادارات اختصاص داده.

مدیر روابط عمومی چه وظایفی داشت؟

در ابتدا باید گفت که مدیر روابط عمومی چه وظایفی نداشت!

شرکت های خصوصی به دلیل برنامه ریزی دقیق مالی ، هزینه ی نیروی انسانی را یک چالش جدی تلقی میکنند. از همین جهت کارفرما و مدیران سعی دارند تا چند عنوان شغلی را به یک نیرو محول نمایند.
مدیر روابط عمومی همان نیروی مورد علاقه مدیرانی است که علاقه دارند چندین عنوانم سازمانی را به یک نفر محول کنند، پس ما نیز اینگونه فعالیت خود را آغاز کردیم!

یک- بررسی شرایط موجود

اصول رفتار سازمانی یک مدیر روابط عمومی، طراحی مسیر های ارتباطی سازمان با خارج از آن است و این مستلزم شناخت کامل تمامی درگاه های ارتباطی سازمان با خارج از آن و بررسی روش های فعلی ارتباط است.
پس مشغول به رسد نقاط تعامل کارخانه با بیرون از آن شدیم ، از روش های تبلیغات ، سرویس های تماس با واحد فروش و پشتیبانی ، تیم بازدید و نظارت بر پروژه ها ، تیم حمل و نقل ، تیم نصب و تحویل ، و تیم مالی بگیرید تا واحد نگهبانی کارخانه

دو- طراحی یک دیاگرام

پس از شناسایی مسیر های ارتباطی فعلی ، حال زمان آن رسیده تا بر اساس متدهای بهینه و تعامل محور مسیرهای جدیدی طراحی و پیاده سازی شوند.
دیاگرام ما در ابتدا شامل دو بخش زیر بوده و سپس در دوره های متناوبی دچار توسعه شده است :
یک مسیر برای ارتباط گیری با مشتریان گذشته مبلمان دقت ( از زمات تاسیس تا زمان فعلی پروژه)
و یک مسیر برای نحوه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان زمان فعلی

سه- طراحی یک پلتفرم برای اجرای دیاگرام

پلفرم ها صرفا بر بستر های دیجیتال و آنلاین تشکیل نمیشوند و میتوانند به صورت آفلاین و فیزیکال هم اجرا شوند. شاید همین نوع نگاه در ما، دلیلی بر طراحی پیچیده راه حل برای یک مساله است.
ساده دیدن مسائل و طراحی یک راه حل ساده ، همیشه مارا سریعا به مقصود میرساند. ما با ایجاد شبکه های اطلاع رسانی و ارسال پیام های صریح و ساده توانستیم پس از سالیان ، با مشتریان گذشته مبلمان دقت ارتباط برقرار کنیم.
از سوی دیگر با ایجاد فرم های چند مرحله ای ، خدمات پس از فروش را رسد کرده و سپس مراحل جذب یک مشتری تا قرار گیری در چرخه پس از فروش را اصلاح کرده و سپس توسعه دادیم.

آدرس وب سایت کارخانه صنایع چوب و مبل دقت:
www.deghatcompany.com


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *