کارخانه های نوآوری در با هدف ایجاد و سازماندهی اکوسیستم های نوآوری و خلاقیت در جای جای کشور ایجاد شده اند و اما حلقه مفقوده ایجاد یک جامعه و اکوسیستم بزرگتر از این کارخانجات بود، نشانی این مهم را برنامه ریزی و اجرا نمود

درباره رویداد هم اندیشی مدیران کارخانه های نوآوری کشور:

جامعه سازی در بخش های متنوع اکوسیستم نوآوری ، یکی از اثر بخش ترین فرآیند ها در پایداری و شکل گیری اکوسیستم نوآوری است. اکوسیستم نوآوری مشهد به عنوان یکی از پیشروان نوآوری در کشور ، همواره سعی بر ایجاد فرصت هایی برای بالندگی بدنه خود و همنوعان خود را داشته است.

از این رو رویدادی با عنوان اولین نشست هم اندیشی مدیران کارخانه های نوآوری کشور برنامه ریزی و تدوین شد. در این رویداد مدیران کرخانه های نوآوری کل کشور به همراه مدیران دو شرکت مستقر در هر کارخانه به میزبانی کارخانه نوآوری مشهد گردهم آمدند.

در ادامه گزارش بخش هایی از چگونگی و چیستی این فرآیند تقدیم حضور میگردد.

اولین نشست هم‌اندیشی مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور با حضور ۱۴ کارخانه نوآوری از سراسر کشور به منظور بررسی و تبادل نظر پیرامون مسائل مشترک کارخانه های نوآوری در مشهد طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ماه سال 1401برگزار گردید.

معرفی ظرفیت کارخانه نوآوری مشهد، هم‌افزایی مدیران کارخانه‌های نوآوری سطح کشور، شبکه‌سازی در سطح ملی بین شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری، آشنایی با تجارب مختلف مدیریت شهری، معرفی کارخانه نوآوری مشهد به عنوان قطب حمایتی نوآوری در حوزه شهر، امضای میثاق‌نامه جمعی بین کارخانه‌های نوآوری و برگزاری جلسات بازاریابی رودروی مدیران شرکت‌ها و کارخانه ها با یکدیگر نیز از دیگر اهداف مهم این نشست است.

چه کارخانه هایی در این رویداد حضور داشتند؟

-کارخانه نوآوری قم

-کارخانه نوآوری زاهدان

-کارخانه نوآوری یزد

-کارخانه نوآوری شریف

-کارخانه نوآوری گیلان

-کارخانه نوآوری البرز

-کارخانه نوآوری کرمانشاه

-کارخانه نوآوری شیراز

-کارخانه نوآوری اراک

-کارخانه نوآوری گلستان

-کارخانه نوآوری امیدینو

-کارخانه نوآوری مشهد

-معاونت علمی ریاست جمهوری

-شرکت های مستقر کارخانجات

نحوه برگزاری و چالش های این رویداد را میتوانید در بخش مقالات مشاهده کنید


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *